ασταμάτητη μηχανή

αναδημοσιεύσεις από την ασταμάτητη μηχανή

Δευτέρα 28 Δεκέμβρη. Προσπαθούν να αποκοιμίσουν τους υπηκόους τους… Τους / μας διαβεβαιώνουν ότι «δεν σκέφτονται» να κάνουν υποχρεωτικό τον πλατφορμιασμό (ας σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε τις λέξεις «εμβόλιο» και «εμβολιασμός»: το βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικο σύμπλεγμα είναι σκληρά «αντιεμβολιαστικό», και ξεμπερδεύει μ’ αυτό το παρελθόν κάνοντας πειρατεία ακόμα και στις λέξεις…). Τους / μας διαβεβαιώνουν ότι είναι «συνταγματικά κατοχυρωμένο ατομικό δικαίωμα» το αν θέλει ή δεν θέλει ο καθένας να πλατφορμιαστεί… Αλλά αυτά τα «συντάγματα» τα έχουν κάνει ήδη κουρελόχαρτα με τα υγιεινιστικά πραξικοπήματά τους. Και έτσι θα συνεχίσουν, δίνοντας το μερίδιο που αναλογεί στις «δυνάμεις της αγοράς» – όπως δήλωσε άλλωστε ακόμα
Δευτέρα 28 Δεκέμβρη. Το αγγλικό κράτος σκοπεύει να αξιοποιήσει την προετοιμαζόμενη «άδεια κυκλοφορίας» στο έπακρο – και γρήγορα. Η συγκεκριμένη εφαρμογή προορίζεται να εγκατασταθεί στα κινητά / τηλεχειριστήρια της καθημερινής ζωής σαν επέκταση μιας άλλης εφαρμογής που έχουν ήδη χιλιάδες υπήκοοι της αυτού μεγαλειότητας, μέσω της οποίας κλείνουν ραντεβού με τους γιατρούς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι ήδη υπάρχουσες βάσεις προσωπικών δεδομένων υγείας θα ενοποιηθούν αθόρυβα, αδιάκριτα και μακριά απ’ την γνώση των ενδιαφερόμενων, πίσω απ’ το τετραγωνάκι του QR. Ανάλογα με το ποια εφαρμογή θα διαβάζει τον κωδικό θα είναι δυνατόν να αλιεύονται διάφορα αξιοποιήσιμα προσωπικά δεδομένα υγείας… Πολύ
Δευτέρα 28 Δεκέμβρη. Οι …. γιατροί και οι βοηθοί τους εξανάγκασαν τους … να πάρουν μέρος· αυτοί δεν ήξεραν τι θα γίνει και δεν είχαν συναινέσει… Οι … ήταν διάφορων εθνικοτήτων. Τα πειράματα είχαν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τον …. στρατό, να δημιουργηθούν καινούργια όπλα, να βρεθούν τρόποι θεραπείας των στρατιωτών και να ενισχύσουν την …. ιδεολογία. Μετά τον … πόλεμο οι συγκεκριμένοι γιατροί δικάστηκαν και καταδικάστηκαν… Το δικαστήριο αποφάσισε τους κανόνες των μελλοντικών πειραμάτων. Πρώτος κανόνας είναι η ελεύθερη συναίνεση των πειραματοζώων. Αυτό σημαίνει ότι τα άτομα θα πρέπει να είναι σε θέση να ασκήσουν ελεύθερα την δύναμη της
Κυριακή 27 Δεκέμβρη. Ίσως οι παλιότεροι καταλάβετε ποια «τάξη» σωματικότητας ευνοούσε αυτή η προσέγγιση· γνωστή, άλλωστε, σε όλες τις παραδοσιακές θεραπευτικές γνώσεις οπουδήποτε στον κόσμο, που στηρίζονται σε αφεψήματα: τον οισοφάγο, το πεπτικό σύστημα… Αυτό το «παλιό» θεραπευτικό «σώμα γνώσης» αντιστοιχεί και σε μια συγκεκριμένη υλική εννόηση του ανθρώπινου σώματος, άσχετα και πέρα απ’ τις όποιες φυσικές ή/και μετα-φυσικές εννοιολογήσεις του. Ισχύει αυτό και για τον τρόπο Β; Υπήρξε / υπάρχει και σ’ αυτόν μια συγκεκριμένη «παράσταση» του σώματος – που – κινδυνεύει; Ασφαλώς ναι!! Για τον τρόπο Β η νοσο-γονική διαδρομή ξεκινάει απ’ τις κοινωνικές σχέσεις (: να τις
Κυριακή 27 Δεκέμβρη. Η εύκολη κατηγορία, με την οποία οι δυτικοί «επιστήμονες» ξεφορτώνονται όλες αυτές τις ενοχλήσεις, είναι ότι πρόκειται για «αντιεπιστημονικές» μεθόδους· ή, στην καλύτερη περίπτωση, για μεθόδους «που δεν έχει αποδειχθεί η αξία τους επιστημονικά». Τι σημαίνει αυτό το τελευταίο μπορεί εύκολα να το καταλάβει ο καθένας αν ψάξει προσεκτικά τι συμβαίνει τώρα, με τις mRNA πλατφόρμες – υποτίθεται ότι «η αξία τους έχει αποδειχθεί επιστημονικά»… Σε κάθε περίπτωση, επειδή το Πεκίνο ενδιαφέρεται όντως να πλαγιοκοπήσει το δυτικό ιατρο-φαρμακευτικο-βιομηχανικό σύμπλεγμα, και θεωρεί την κινέζικη παραδοσιακή ιατρική εμπορεύσιμο είδος, κατατέθηκαν στις δυτικές ιατρικές επιθεωρήσεις αρκετές έρευνες με επιστημονική αρτιότητα
Κυριακή 27 Δεκέμβρη. Ας ανακεφαλαιώσουμε ως εδώ τα γραφόμενα των τελευταίων ημερών κάτω απ’ αυτόν τον τίτλο. Έχοντας σαν μέτρο σύγκρισης τον τρόπο Α και την επιτυχία του στην αντιμετώπιση αυτής της μέτριας σοβαρότητας ίωσης που λέγεται covid, ο τρόπος Β πέτυχε χωρίς αμφιβολία σε δύο μόνο ζητήματα: πρώτον στην επιβολή διαρκείας της θανατοπολιτικής και στην ενσωμάτωσή της από μεγάλο μέρος των δυτικών πληθυσμών (ευτυχώς, όχι απ’ τους πάντες!)· και την επιβολή της γενετικής μηχανικής στις διάφορες εκφάνσεις της (οι mRNA πλατφόρμες δεν είναι η μόνη τέτοια) σαν της μοναδικής και αναγκαστικής «θεραπείας». Έχουμε αποδείξει (όλους αυτούς τους μήνες) ότι
Κυριακή 27 Δεκέμβρη. Θίξαμε χτες το θέμα γνώση σε σχέση με τον τσαχπίνη, το ποιόν του, την διαχείρισή του… Ένα θέμα που σίγουρα έχει πάμπολλες προεκτάσεις, που εύκολα θα χαρακτηρίζονταν “φιλολογικές” ή “φιλοσοφικές”. Χωρίς να είναι αδιάφορη για καμμία προσέγγιση του θέματος, η επιλογή της ασταμάτητης μηχανής είναι εδώ εργατική και πολιτική. Τι σημαίνουν αυτά τα επίθετα; Σημαίνουν ότι σε διαφορετικούς πολιτισμούς, σε διαφορετικές εποχές, ή και σε διαφορετικά κοινωνικά υποκείμενα στον ίδιο πολιτισμό και στην ίδια εποχή, υπάρχουν, δημιουργούνται, διαφορετικά γνωσιακά corpus – διαφορετικά είδη γνώσης, για να το πούμε απλά. Αυτά τα είδη γνώσεων μπορεί να διαφοροποιούνται ανάλογα
Κυριακή 27 Δεκέμβρη. Υπάρχει κάτι ακόμα, σημαντικό (για την αυτόνομη εργάτρια ασταμάτητη μηχανή) και δραματικά επίκαιρο: όχι μόνο στην ιατρική αλλά παντού τις δικές της επιστημονικές γνώσεις η κυρίαρχη αστική τάξη (και, στη συνέχεια, οι διαδοχοί της, οι καπιταλιστικές ελίτ) φρόντιζε να τις στρέφει εναντίον της εργατικής τάξης και των δικών της εμπειρικών γνώσεων. Δύο πεδία, απ’ τα πιο γνωστά και χειροπιαστά, όπου αυτός ο πόλεμος εκδηλώθηκε και εκδηλώνεται διαρκώς είναι: η οργάνωση της εκπαίδευσης και η οργάνωση της εργασίας. Εκδίδοντας το βασικό έργο του Frederick Taylor Scientific Management (η επιστημονική οργάνωση της εργασίας) επιχειρήσαμε να δείξουμε το πως η
Κυριακή 27 Δεκέμβρη. Σ’ αυτήν την έντονη διαφοροποίηση έως και πόλωση μεταξύ του τρόπου Α και του τρόπου Β σχετικά με τον covid, πέρασε απαρατήρητη έως αδιάφορη η «φαρμακολογική» (ή η θεραπευτική) διάστασή της! Φέραμε ως τώρα στην επιφάνεια τους αριθμούς, σαν βάση της σύγκρισης. Ύστερα την εντελώς διαφορετική άποψη για τους «ασυμπτωματικούς», και την διαφορετική χρήση των PCR τεστ. Δεν τελειώνει εκεί το θέμα. (Γιατί, άραγε, το κινεζικό κράτος / κεφάλαιο προωθεί “παραδοσιακά” εμβόλια και όχι γενετική μηχανική, αν και την κατέχει; – να μια ενδιαφέρουσα ερώτηση που δεν γίνεται…) Η επίσημη κινέζικη ιατρική (αυτή που θα λέγαμε «δυτικού
Σάββατο 26 Δεκέμβρη. Για την κίνα, εναντίον της, ο covid ήταν σε πρώτο χρόνο παιχνιδάκι. Και τον Γενάρη, και τον Φλεβάρη, ακόμα και τον Μάρτη: επιτέλους αυτή η αρρώστια θα γονατίσει το καθεστώς· θα καταστρέψει την παραγωγική του μηχανή· θα προκαλέσει εξεγέρσεις και διάλυση· θα στείλει (τον κινεζικό καπιταλισμό) στα αζήτητα της ιστορίας… Για τους δυτικούς το μίσος (ειδικά όταν έχουν αρχίσει να χάνουν το έδαφος της πλανητικής ηγεμονίας τους κάτω απ’ τα πόδια τους) είναι καθήκον. (Οι φωτογραφίες πάνω είναι ενδεικτικές και καθόλου εξαιρέσεις…) Αντίθετα, για τους «αδύναμους», εκείνους που πάντα έπρεπε να κατακτηθούν, να ελεγχθούν και να κυβερνηθούν